Organiserar och bokar möten, resor och andra arrangemang för att säkerställa smidiga och korrekta tidsplaneringar som sparar er tid.
Bevakar inkorgar, svarar på inkommande meddelanden och sorterar e-post för att bibehålla en tydlig och strukturerad kommunikation. Sköter kalendern genom att boka möten, avsätta tid för viktiga uppgifter och påminna om deadlines, så att ingenting missas.
Skapar och underhåller logiska mappstrukturer för att förenkla dokumenthanteringen och säkerställa att all information är lättillgänglig. Sorterar och placerar rätt dokument i rätt mappar för effektiv filhantering och lättåtkomst till material.
Uppdaterar och hanterar CRM-system för att säkerställa korrekt kunddata och smidig hantering av kundrelationer. Ser till att alla kunduppgifter är aktuella och korrekta, vilket bidrar till förbättrad kundservice och pålitlig data.
Utför diverse administrativa uppgifter som anpassas efter era specifika behov för att ge er mer tid att fokusera på kärnverksamheten.
Vi använder cookies för att analysera webbplatstrafik och optimera din webbplatsupplevelse. Genom att acceptera vår användning av cookies kommer dina data att aggregeras med alla andra användardata.